Verkkopalvelun ylläpito ja asiakaspalvelu

Sense verkkopalvelun tekninen ylläpito ja asiakaspalvelu.

Asiakaspalvelumme palvelee niin sähköpostilla kuin puhelimitse arkisin 9-16. Sähköpostilla hoidetut tiketit tallentuvat myös käytännölliseen tukikeskukseen, jonne kirjautumalla pääset katsomaan kaikkia tukipyyntöjä sekä niiden tilannetta.

Tekninen ylläpito sisältää verkkotunnuksia ja niiden hallintaa lukuunottamatta kaiken verkkopalveluiden vaatiman tekniikan: palvelintila, tiedonsiirto, ohjelmistopäivitykset sekä varmuuskopiot. Lisäksi hintaan sisältyy automaattinen valvonta ja 24h/7 päivystys, mikäli palvelinpuolella tulee ongelmia.

Ylläpitohinta sisältää max. 20Gt verkkoliikennettä keskimäärin päivässä sekä 10Gt tallennustilaa.