Pivotoinnin alkuaskeleet

Kiinnostaako sinua organisaationne jäsenlajijakauma yhdistyksittäin tai sukupuolijakaumat eri jäsenlajien kesken? Jäsenrekisterin tietoja on mahdollista viedä Exceliin, jossa niitä voidaan käsitellä Pivot-taulukkoraportilla. Tämä yhdistelmä luo mahdollisuuden selvittää rekisterin avainlukuja uudella tavalla mikäli pivotointi ei ole entuudestaan tuttua.

Ajankohta 29.11.2017 09:00 – 29.11.2017 11:00

Paikka Avoinen toimisto: Opastinsilta 8 E (2. kerros), 00520 Helsinki

Tässä maksuttomassa koulutuksessa yhdistyy teoria sekä käytäntö ja koulutuksen kesto kaksi tuntia. Koulutus on suunnattu niin Ankkuri-, Sebacon- kuin Sense -rekisterien pääkäyttäjille.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen tavoitteena on antaa alkusysäys pivot-taulukoiden tekemiselle tutustuen pivotoinnin perustoimintoihin ja hyödyntämismahdollisuuksiin.

Koulutus alkaa teoriatieto-osuudella, jonka jälkeen kukin osallistuja voi halutessaan jäädä harjoittelmaan pivointia parin käytännön esimerkin parissa sekä keskustelemaan muiden pääkäyttäjien kanssa hyviä käytänteitä jakaen. Pivot-harjoittelun pohjana käytetään kunkin osallistujan oman rekisterin jäsenlistausta.

On hyvä huomioida, että teoriaosiossa käytetään Excel 2013 –ohjelmistoversiota. Ja otathan mukaasi oman koneen, niin pääset tekemään harjoituksia jäsenrekisterissänne.

Ilmoittautuminen ja lisätietoja

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 23.10. ja mukaan mahtuu kahdeksan henkilöä (ensisijaisesti 1hlö/organisaatio). Mikäli sinun täytyy peruuttaa osallistumisesi, ilmoitathan asiasta. Jos kurssi on jo täynnä tai viimeinen ilmoittautumispäivä on mennyt, olethan yhteydessä kouluttajaan ja tiedustele mahdollisuutta liittyä joukkoon! Koulutus järjestetään, mikäli osallistujia on min. kolme henkilöä.

Lisätietoja: Sanna Judén, sanna.juden@avoine.fi

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.