Vitec Avoine toteuttaa verkkosivustoja nyt myös WordPress-julkaisujärjestelmällä! Tutustu: Avoine Verkkopalvelut

Ihminen istuu lattialla kannettavan tietokoneen ja kahvikupin kanssa

Sense Jäsenrekisteri

Sense Jäsenrekisteri on jäsenrekisteriohjelma, jonka joustavat ominaisuudet mahdollistavat järjestölle näppärän jäsenrekisterin ylläpidon, tiedonhaun, raportoinnin sekä sujuvan yhteydenpidon jäseniin.

Ominaisuudet Pyydä tarjous!

Ominaisuuksia

Laskutus

Sense Jäsenrekisterillä onnistuu esimerkiksi lehtitilausten, osallistumismaksujen ja jäsenmaksujen laskutus.

Haku ja suodatus

Voit hakea ja suodattaa rekisteristä mitä tahansa sinne tallennettua tietoa. Jäsenten profilointi onnistuu esimerkiksi iän tai luottamustehtävän perusteella.

Raportointi

Rekisterissä on monipuoliset raportointiominaisuudet ja se voidaan yhdistää Zoho Reports -tilastointipalveluun.

Viestintä

Voit kohdentaa viestintää eri jäsenryhmille. Viestintä onnistuu niin sähköpostilla, paperikirjeillä, tekstiviesteillä kuin uutiskirjeilläkin.

CRM-ominaisuudet

Voit ylläpitää laajasti jäsenten, organisaatioiden ja muiden sidosryhmien tietoja, ja saada herätteitä toimenpiteitä vaativista asioista.

Automatiikka

Työaikaasi vapautuu, kun toistuvat tapahtumat automatisoidaan. Näitä voivat olla esimerkiksi laskutus, aineistojen lähetys tai uusien jäsenten hyväksyntä.

Rekistereihimme luottavat muun muassa

Tavoittaa, aktivoi ja sitouttaa jäseniä

Ketterä jäsenviestintä, kohdennettu markkinointi ja luotettavasti toimiva laskutusprosessi takaavat miellyttävän jäsenkokemuksen ja aktiivisina pysyvät jäsenet.

Huomioi järjestön yksilölliset tarpeet

Suunnittelemme juuri teidän järjestöllenne sopivan rekisterikokonaisuuden, joka helpottaa työtänne ja tekee jäsentenne asioinnista sujuvampaa.

Yhdistettävissä muihin järjestelmiin

Integraatioiden avulla voidaan luoda tehokkaita palvelukokonaisuuksia, joihin liitetyt järjestelmät toimivat yhteistyössä ja täydentävät toisiaan.

Mahdollistaa useiden kokonaisuuksien hallinnan

Sense Jäsenrekisterin avulla on mahdollista hallinnoida useita erilaisia asiakokonaisuuksia. Esimerkiksi koirarotuyhdistys voi tallentaa rekisteriin koiria tai jäsenlehteä toimittava liitto voi ylläpitää lehden tilaajarekisteriä.

Tavoittaa, aktivoi ja sitouttaa jäseniä

Ketterä jäsenviestintä, kohdennettu markkinointi ja luotettavasti toimiva laskutusprosessi takaavat miellyttävän jäsenkokemuksen ja aktiivisina pysyvät jäsenet.

Yhdistettävissä muihin järjestelmiin

Integraatioiden avulla voidaan luoda tehokkaita palvelukokonaisuuksia, joihin liitetyt järjestelmät toimivat yhteistyössä ja täydentävät toisiaan.

Huomioi järjestön yksilölliset tarpeet

Suunnittelemme juuri teidän järjestöllenne sopivan rekisterikokonaisuuden, joka helpottaa työtänne ja tekee jäsentenne asioinnista sujuvampaa.

Mahdollistaa useiden kokonaisuuksien hallinnan

Sense Jäsenrekisterin avulla on mahdollista hallinnoida useita erilaisia asiakokonaisuuksia. Esimerkiksi koirarotuyhdistys voi tallentaa rekisteriin koiria tai jäsenlehteä toimittava liitto voi ylläpitää lehden tilaajarekisteriä.

"Rekisteriprojektimme vietiin johdonmukaisesti ja tavoitteellisesti läpi. Yhteistyö Vitec Avoinen kanssa on ollut vuosien aikana hyvin vuorovaikutteista, asiakaslähtöistä ja käytännönläheistä." 

Jaakko Kivinen, ProAgria

Tyypillisen rekisteriprojektin vaiheet

1

Konversioanalyysi: Yleensä jo ennen palvelusopimuksen laadintaa käymme läpi, mitä tiedon siirtäminen vanhasta rekisteristä uuteen tulee vaatimaan. Määrittelemme projektin tavoitteet ja suuntaviivat.

2

Konversio: Kun palvelusopimus on laadittu ja meillä on selvillä, miten paljon aikaa ja vaivaa tietojen siirtäminen vanhasta rekisteristä uuteen todennäköisesti tulee viemään, toteutetaan varsinainen tietojen siirtäminen eli konversio.

3

Mukautustyö: Aloitamme rekisterin räätälöinnin asiakkaan tarpeiden mukaiseksi ja käymme yhdessä asiakkaan kanssa läpi, mitä kaikkia laajennuksia ja asiakaskohtaisia mukautuksia rekisterin yhteydessä halutaan ottaa käyttöön.

4

Laajennusten asennus: Jos asiakkaalla on tarvetta esimerkiksi jäsenlaskutukselle, mobiilijäsenkortille tai viestintäsovelluksille, niitä voidaan tässä vaiheessa asentaa rekisterin yhteyteen.

5

Mukautettujen palveluiden toteutus: Jos asiakkaalle on suunniteltu yksilöllisesti mukautettuja palveluita, kuten vaikkapa oma liittymislomake, ne toteutetaan tässä kohtaa.

6

Koulutukset ja käyttöönotto: Huolehdimme uuden pääkäyttäjän kouluttamisesta ennen käyttöönottoa. Tarjoamme mahdollisuuden tukipalveluiden hyödyntämiseen ja koulutuksiin myös jatkossa.

Kiinnostuitko Sense Jäsenrekisteristä?

Myyntipäällikkömme Mikko Mantere vastaa mielellään rekisteriin liittyviin kysymyksiin ja tekee järjestösi tarpeisiin räätälöidyn tarjouksen.

Mikko Mantere, myyntipäällikkö, liittopalvelut
040 020 0505
Lähetä sähköpostia

Kysy lisätietoja tai pyydä tarjous

Soita 010 3090 988, lähetä sähköposti myynti@avoine.fi tai täytä yhteydenottolomake
Kerro esimerkiksi minkä organisaation puolesta otat yhteyttä tai mistä palvelusta olet kiinnostunut.